sobota 27. novembra 2021

Pupa Milano Winter Blooming - recenzia + líčenie

Krásny deň vám prajem! Ani sa mi nechce veriť, koľko času ubehlo od kedy som na blog písala posledný článok. V dobe, kedy sa všetko presúva na instagram je ťažké nájsť si čas a hlavne motiváciu k tvorbe celého článku aj sem. Nebudem však klamať, tento proces tvorenia mi občas zachýbal. Najväčší prínos článkov však vidím v ich dohľadateľnosti. Keď niečo googlim a chcem nájsť tipy, recenzie, odporúčania, sú to práve blogy, kde tieto informácie nachádzam, nie instagram a jeho príspevky a stories. Tie bohužiaľ neznámy čitateľ, ktorý hľadá informácie, nikdy nenájde.

A preto, keď mi prišla nová limitovaná kolekcia Pupa Milano Winter Blooming, nadchla ma natoľko, že som si povedala, že jej chcem venovať väčší priestor a hlavne dať možnosť nájsť informácie o nej každému, nie len mojim sledujúcim na instagrame :)

Limitované kolekcie Pupa Milano sú vždy dokonalé a vizuálne dotiahnuté do detailu. Tentokrát tomu nie je inak a kolekcia Winter Blooming je potešením pre oko už svojimi krabičkami s krásnym kvetinovým printom. A ruže sú použité nie len na obaloch ale aj v zložení a vôňach!

V kolekcii nájdete okrem dekoratívky dokonca aj skincare produkt a vôňu, tak sa na to poďme spoločne pozrieť!

Paletka so siedmymi očnými tieňmi (a veľkým zrkadielkom) má ideálne zloženie na vytvorenie denných aj večerných líčení. Nájdete v nej matné, trblietavé aj saténové očné tiene. Všetky majú slušnú pigmentáciu a jednoducho sa blendujú. Trblietavé ale určite odporúčam nanášať prstom priamo na viečko, dosiahnete tak najvyššiu intenzitu a lesk. 




Lícenky a rozjasňovače tejto talianskej značky sú vždy stávka na istotu. Tentokrát sa jedná o trblietavú lícenku, ktorú by som pokojne nazvala lícenkou a rozjasňovačom v jednom. Krásna koralovo-ružová farba obsahuje zlatý shimmer, ktorý sa prenáša aj na tvár a je pomerne výrazný. Mne sa výsledný efekt páči, je naozaj žiarivý, ale ak lesk na tvári nevyhľadávate, toto nebude pre vás to pravé. A ešte aby som nezabudla, lícenka má okrem reliéfu ruže aj nádhernú ružovú voňu!


Ak vás lákajú produkty na pery, máte dve možnosti. Saténový rúž v dvoch odtieňoch a starostlivosť o pery vo forme olejčeka.

Rúž má skvelú pigmentáciu, na pery sa nanáša vo veľmi tenučkej vrstve, takže ho vôbec necítite. Odtieň je na perách o niečo sýtejší a ružovší, než som čakala, ale stále je to krásny výrazný odtieň. V predajniach ho nájdete ešte v odtieni tmavšej nude. 

Výživný olejček na pery sa nanáša guľôčkovým aplikátorom a zanecháva nádherný lesk. Plávajú v ňom dokonca práve lupienky kvetov, čo z neho robí naozaj unikátny a nádherný produkt.

Zaujímavým a možno aj nečakaným produktom v tejto limitke je hyalurónové sérum s ružovou vodou. Má gélovú konzistenciu a nanáša sa pomocou pipetky. Rýchlo sa vstrebáva, pokožka je po nanesení jemná na dotyk a hydratovaná. Vonia tiež po ružiach, ale veľmi jemne, príjemne. 

Poslednými produktami sú laky na nechty (opäť dostupné v dvoch odtieňoch) a vôňa v ideálnej veľkosti do kabelky. Vôňa sa radí medzi kvetinovo-drevité a myslím, že ju toto označenie veľmi dobre vystihuje. Je výraznejšia, ale pritom nie ťažká, takže pre mňa vhodná aj na bežné denné nosenie. 

A ako vždy, aj tentokrát som s produktami vytvorila aj kompletné líčenie, aby ste mali lepšiu predstavu o tom, ako produkty vyzerajú na pleti. Celé líčenie mi zabralo do 15 minút, čo svedčí o tom, že s paletkou sa naozaj jednoducho pracuje a s prechodmi medzi jednotlivými tieňmi sa nebudete trápiť. 






Zaujala vás kolekcia Winter Blooming?

A ako sa vám páči výsledné líčenie?

Majte sa krásne!

2 komentáre: