pondelok 22. júla 2019

Pupa Milano Sunset Blooming - recenzia + líčenie

Na letných kolekciách kozmetiky milujem ich farebnosť, zaujímavé textúry, prepracované obaly. Pupa je v tomto smere expert a každou kolekciou ma prekvapí, čo v jej tíme vymyslia a aké produkty do nej zahrnú. Aktuálne nájdete na letné obdobie v obchodoch a na eshope kolekciu s názvom Sunset Blooming, ktorú určite vďaka jej obalom neprehliadnete.


V takmer každej kolekcii sa nachádzajú mono očné tiene a inak tomu nie je ani tentokrát. Okrem toho v nej nájdete aj lícenky, laky na nechty, kajalové ceruzky na oči a čo ma veľmi potešilo, trvácne tekuté rúže na pery. Trošku ma mrzí absencia rozjasňovača v tejto kolekcii, pretože tie vie Pupa absolútne dokonalé, ale verím, že v jesennej kolekcii nám to vynahradí :)


Obaly kolekcie Sunset Blooming presne vystihujú jej názov a tvoria ich krásne prelínajúce sa farby, takže v kozmetickej zbierke naozaj vyniknú.


Produkty potešia hlavne tie z vás, ktoré sa v líčení neboja výrazných farieb a kombinácií. V mono tieňoch nájdeme dve farby, metalickú zlatú Exotic Vibes a saténovú kráľovskú modrú Exotic Spirit, pričom pigmentáciou je na tom o niečo lepšie práve zlatá. Tá krásne vynikne samostatne pri aplikácii na celé viečko ale aj v kombinácii s inými farbami.


Líčenie očí môžete doplniť aj kajalovými ceruzkami, ktoré u Pupy klasicky vynikajú silnou pigmentáciou a mäkkosťou, ktorá je presne taká, aby umožnila jednoduchú aplikáciou, ale pritom nanášala farbu presne a bez samovoľného rozmazávania. Na fotke vidíte odtieň 80 Tropical Wawe, čo je krásna tyrkysová, ktorá je pre mňa jednou z hlavných letných farieb v líčení. Ak by ste mali radšej tmavšie farby, tak v kolekcii nájdete aj tmavomodrú, ktorá je totožná s farbou očného tieňa.


Keďže rozjasňovač v kolekcii chýba, tak ho nahradili aspoň lícenky rovno v dvoch odtieňoch. Odtieň  001 Tropical Flower je výraznejšia studená ružová a odtieň 002 Tropical Festival je príjemná broskyňovo-ružová, decentnejšia a nositeľnejšia. Obe lícenky obsahujú drobné lesklé čiastočky, takže aj bez rozjasňovača dodajú líčeniu glowy efekt. Pigmentácia je veľmi príjemná. Nie su suché, na štetec sa naberá dostatočné množstvo farby, ale na druhej strane sa nemusíte báť, že po prvom prejdení štetcom budete vyzerať ako Marfuša. 


Tu vidíte pigmentáciu oboch tieňov nanesených v jednej vrstve bez podkladu, kajalovú ceruzku a lícenku v odtieni 002.


Tekuté rúže Made to last Lip Duo sú v ponuke Pupy už dlho a sama mám kamarátky, ktoré na ne nedajú dopustiť a kupujú si ich opakovane. Ide o produkt, ktorý má na jednej strane rúž schnúci do matného efektu a na druhej strane číry lesk, ktorý môžete ale aj nemusíte na rúž použiť. Výdrž je veľmi slušná, ak nanesiete aj lesk, ten sa samozrejme otlačí, ale bez farby pod ním, takže farebné stopy nezanecháva. Počas dňa ho ale odporúčam aspoň raz skontrolovať a prípadne doupraviť. Každopádne z pier mizne minimálne a hlavne postupne, takže vám neostane len nepekná kontúra. V kolekcii Sunset Blooming nájdete dva odtiene, malinovo červený 020 Red Hibiscus (na fotkách) a ružovo-fialový 019 Radiant Orchid. 


Pri líčení som použila zlatý tieň na celé viečko a tyrkysovou ceruzkou som nakreslila hornú aj spodnú linku. Pre ozvláštnenie som na linku od polovice smerom k vonkajšiemu kútiku aplikovala ešte tmavomodrý mono tieň. Líčenie očí som zakončila riasenkou Vamp! All in one. Na tvár som použila podkladovú bázu, bb krém a púder z kolekcie Pupa Natural Side (recenzia TU). Lícenku som zvolila v prirodzenejšom odtieni 002 a na pery som naniesla vyššie spomínaný rúž aj s leskom. 







Ktoré produkty vás zaujali najviac?

A ako sa vám páči takéto výrazné farebné líčenie?

2 komentáre:

  1. tie pery máš neskutočné! :) samozrejme celé líčenie je ako vždy super, ale po dlhej dobe vidím nie matné pery a o to viac sa mi to páči :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja nosím už lesklé pomaly viac ako matné! Resp. nemusia byť vyslovene lesklé, ale klasické krémové rúže mi vyhovujú tiež :) A ďakujem!

      Odstrániť