piatok 9. novembra 2018

Pupa Milano Natural Side - prírodná kozmetika

Ahojte! Ak sledujete môj blog už dlhšie, tak viete, že Pupa Milano patrí medzi moje najobľúbenejšie značky kozmetiky a ich produkty majú v mojej kozmetickej výbave stále miesto. Dlhšie som už ale uvažovala nad tým, že by ma v Pupe s prichádzajúcim trendom využívania prírodných zložiek a celkovo odľahčovania zloženia produktov potešila rada, ktorá by tento koncept podporovala.


A stalo sa! Pupa prišla s produktami s názvom Natural Side, ktoré využívajú z 86,9 % až do 100% prírodné zloženie. Obaly sú čiastočne vyrobené z plastu rastlinného pôvodu z cukrovej trstiny. V rade nájdete podkladovú bázu, bb krém, makeup, korektor, bronzer a púder. Teda všetko, čo je potrebné na vytvorenie základu líčenia.

Produkty sa nachádzajú v jednoduchých obaloch a krabičkách, na ktorých nájdete zoznam všetkých použitých zložiek a tiež to, či sú prírodného alebo syntetického pôvodu. Na obale samotného produktu je taktiež výrazne uvedené, z koľkých percent je jeho zloženie prírodné.


Podkladová báza, bb krém aj makeup sa nachádzajú v rovnakých praktických tubách, ktoré mi pri makeupe vyhovujú, pretože sa dá z balenia dostať von všetok produkt. Podkladová báza je krémovej konzistencie, takže sa nejedná o silikónovú bázu, aké sa vyskytujú najčastejšie. Pri aplikácii cítite jemnú levanduľovú vôňu a takú istú má aj bb krém. Pleť je po nanesení jemná a vláčna, ale tým, že je báza krémová, by som ju odporučila skôr pre suchší typ pleti. 

BB krém má rovnaké balenie ako báza a dostupný je v troch odtieňoch. BB krémy od Pupy používam veľmi rada aj tie z klasickej rady, takže na tento som bola obzvlášť zvedavá. Konzistencia je hutnejšia krémová, krytie je stredné a na pleti veľmi prirodzené. Ak máte mastnejšiu pleť odporúčam tento bb krém používať samostatne, bez podkladovej bázy, lebo potom sa skôr začnete lesknúť. 

Makeup ma z týchto troch produktov zaujal najmenej. Je o niečo redší ako bb krém, ale konečný finish na pleti mi nepríde až tak prirodzený a aj o niečo ťažšie sa rozotiera. Krytie je podobné ako pri bb kréme, určite to nie je plne krycí makeup, takže pre mňa z tejto dvojice vyhráva bb krém. Dostupný je v 6 odtieňoch a obsahuje SPF 6. 


Tu vidíte vedľa seba podklad, bb krém a makeup, oba v najsvetlejšom odtieni. Ako vidíte, medzi bb krémom a makeupom je výrazný farebný rozdiel, mne viac sedí farebne bb krém, najsvetlejší odtieň z makeupov je vhodný naozaj aj pre veľké bleduľky. 



Teraz prechádzame k produktom, ktoré ma z kolekcie zaujali najviac. Korektor v tube je veľmi praktický svojím balením a zúženým aplikátorom a je až z 99,9% prírodného zloženia. Pri nanášaní je príjemný, nevysušuje, takže je vhodný pod oči aj na nedokonalosti a krytie je stredné až vyššie. Dostupný je v dvoch odtieňoch, na fotke vidíte odtieň 001 a 002. 



Poslednými produktami z kolekcie sú kompaktné púdre (100% prírodné) a bronzery (99,9% prírodné). Balenie je klasické, dostatočne pevné, aby sa samo neotvorilo, s veľkým zrkadlom. Samotné produkty neprášia, púdre sú na pleti takmer transparentné a jemne zmatňujú, ale nevysušujú. Púder je produkt, ktorý používa takmer každá žena a tento plní účel výborne, takže skvelá varianta, ako zaradiť prírodnú dekoratívku do výbavy. Púder kúpite v troch odtieňoch a na fotke vidíte zľava odtieň 001 a 002. Ako posledný je na fotke bronzer v najsvetlejšom odtieni, ktorý je vhodný aj pre svetlé typy alebo pre začiatočníkov v kontúrovaní, pretože má veľmi prirodzenú farbu a matný finish. Zoženiete ho ešte v dvoch tmavších odtieňoch. 


Celú radu Natural Side si môžete pozrieť tu.


Používate prírodnú dekoratívnu kozmetiku?

Aké s ňou máte skúsenosti?

Majte sa krásne!

2 komentáre: