streda 4. júla 2012

Premena 1.

Ahojte! Ako si užívate leto/prázdniny? Ja celkom dobre, ale to teplo je na nevydržanie.... Posledný týždeň pred prázdninami sme mali v škole viac-menej voľno a tak som si v jeden deň doniesla do školy plnú kozmetickú tašku a začala sa menšia premena mojej spolužiačky :) Keďže som neťahala so sebou celý kufrík, tak som mala obmedzené možnosti, ale myslím si, že aj tak sa to podarilo :)

Na oči som použila tiene z palety 120 a jumbo ceruzku NYX milk ako podklad a ako dolnú linku. Na horné linky som použila čiernu tekutú linku GOSH. Na koniec som na riasy naniesla špirálu LOréal Lash Architect 4D





 Výsledok premeny 


Čo na túto zmenu hovoríte vy? :)


18 komentárov:

  1. páááni, opravdu povedené!!! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hodí sa jej to :)

    www.nicimakeupartist.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. HODNĚ DOBRÁ PŘEMĚNA! i přítelovi se líbí!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. náááááááádheraaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! tiež sa chcem premeniť :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ! :)) Tiež by som bola rada, keby ma niekto premenil :D

      Odstrániť
  5. Krasne licenie hlavne prva a druha fotka su nadherne!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ako veľa spraví make up!
    Ale pristane to! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nemozem na premenu povedat nic, lebo mi padla sanka... vau! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krasny make up...uplne dokonaly!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ofinku nabok alebo hore vypnut a moze ist fotit miss, krasne dievca, sikovna vizazistka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Panečku! To jsou krásně nalíčené oči. Hlavně ta horní linka se mi moc líbí. Budu se jí muset nechat inspirovat a pokusit se o podobný tvar...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Linka je vždy pokus/omyl, ani mne sa nepodarí vždy dobrá...a hlavne na každom oku býva iná :D

      Odstrániť
  11. Nádherne si slečnu nalíčila :) Je nádherná, čistá modelka :)

    OdpovedaťOdstrániť