štvrtok 11. októbra 2012

Jemné perleťové líčenie

Ahojte, ako sa máte? Ja momentálne dosť zle, ale verím, že sa to čoskoro zmení a nebude to dlhodobý stav :) Po dlhšom čase opäť pridávam líčenie. Tentokrát to nebude nič extra výrazné, ako to bolo minule, ale len jemné líčenie, ktoré sa dá použiť ako denné aj večerné.

Postup je veľmi jednoduchý. Do vnútorného kútika som naniesla strieborný tieň z no name paletky. Na stred viečka som aplikovala mentolový mono tieň Chanel a do záhybu nasledoval takisto mono tieň Chanel, ale tentokrát fialový. Pod dolnú líniu rias som naniesla fialovú ceruzku GOSH a líčenie som zvýraznila čiernou tekutou linkou GOSH. Nakoniec už len špirála a hotovo!






Majte sa krásne!

11 komentárov:

  1. veľmi pekné a pristane ti..si v ňom taká nežná žienka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veeelmo pekné! a celkový vzhľad za jedna! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je fakt pěkné! Jaký mentolový odstín od Chanelu jsi použila? Musím ho jít omrknout:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Tieň má popis 25 Siesta. Ale mám ho už veľmi dlho, takže ho už asi nezoženieš :/

      Odstrániť
  4. Krásné líčení :) Ale mě by asi neslušelo, mám takovou tmavě zelenou barvu očí..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jsi fakt přenádherná. To líčení je jen detail:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. máš nádherné oči, tohle líčení Ti moooc sluší ;-))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ďakujem vám za krásne komentáre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne to máš! Takéto jemné ti veľmi pristane :-)

    OdpovedaťOdstrániť