streda 7. novembra 2012

Čo na mňa čakalo v Ladyboxe :)

Ahojte :) Tak tento mesiac sa Ladybox na zrecenzovanie ušiel aj mne, za čo veľmi pekne ďakujem. Doručený mi bol v pondelok, no na nešťastie bol kvôli dažďu celý premočený.. ale tak s tým sa nedá nič robiť :)

Balenie je krásne - čierna krabička s ružovým logom, previazaná ružovou stuhou.
Obsah mne osobne veľmi vyhovuje, obsahuje aj telovú aj dekoratívnu kozmetiku. Priznám sa, že ja by som radšej prijala ešte viac dekoratívnej kozmetiky namiesto telovej, ale to by predsa už nebolo prekvapenie, keby sme si mohli vyberať :)


Obsah Ladyboxu


NIP + FAB Telové maslo Mango Smoothie, 50 ml, cestovné balenie.

Tak na tento výrobok som sa po zhliadnutí článkov o ladyboxe tešila asi najviac :) Mám rada exotické vône a som rada, že sa mi ušla práve táto varianta. Maslo má zaujímavú polotekutú konzistenciu, vďaka ktorej sa jednoducho nanáša a rýchlo vstrebáva.


Fleur de Santé Blush Soft Peach, plné balenie.

Toto je taktiež výrobok, z ktorého mám obrovskú radosť! Ružovo-broskyňovú lícenku zháňam už dlhšiu dobu a tento odtieň mi presne sadol. Viem, že niekto dostal aj tmavší odtieň, ktorý by som ja osobne nevyužila, takže som rada, že sa trafili! :) Naviac je silno pigmentovaná, takže stačí naniesť malé množstvo. V balení je aj praktický štetec a zrkadielko.


Yves Rocher Riasenka pre krásne riasy Brun, plné balenie.

Túto značku mám veľmi rada, ale ich dekoratívnu kozmetiku som ešte nemala možnosť vyskúšať, tak som rada, že to konečne napravím :) Ja som obdržala hnedý odtieň, čo ma až tak nepotešilo, keďže vždy používam čiernu riasenku... Myslím si, že v tomto prípade, keby všetkým poslali čierny odtieň, tak by urobili lepšie. Ja jej ale šancu určite dám a možno ani nebude vidieť rozdiel, či je hnedá a či nie :)


Yves Rocher Telové mlieko 300 ml FRUIT DE NOEL, plné balenie.

Telové mlieko sa na toto studené a nepríjemné počasie určite hodí. Vôňa je jemná, ja cítim v pozadí pomaranče a keďže mám rada všetko citrusové, tak mi aj táto vôňa vyhovuje :) Rýchlo sa vstrebáva a dobre hydratuje.


Reniu telové maslo, 15 ml.

Toto telové maslo ma hutnejšiu konzistenciu, ale aj napriek tomu sa rozotiera ľahko a vstrebáva sa taktiež dobre. Vôňa je pomerne výrazná a nemusí sadnúť každému, mne však nijak neprekáža.


Pure Fiji šampón z kokosového mlieka, 29 ml.

Šampón som ešte odskúšať nestihla, ale vôňa je príjemná a balenie sa hodí na cesty.


Iswari Macaccino Bio, Kakaový energetický nápoj, 20 g.

Balíček mi prišiel bohužiaľ roztrhnutý, takže sa trochu prášku rozsypalo do krabičky... Ale inak sa mi páči, že do ladyboxu dávajú aj takéto produkty. Aspoň máme možnosť vyskúšať novinky aj z "nekozmetickej" oblasti :)


Fleur de Santé Saténová toaletná taštička.

Krásna, priestranná a praktická. K nej nie je viac čo dodať :)

A čo vy a LADYBOX? Tiež ste už odskúšali tieto krabičky krásy? 

2 komentáre:

  1. Och a ja som myslela, ze som bola jedina, ktorej zmokol :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. som rada, ze ma niekto podobny nazor ako ja - myslim to s tou dekorativkou ze jej ces viac :))) :D

    OdpovedaťOdstrániť