štvrtok 10. januára 2013

Ako zväčšiť oči!

Ahojte! O tom, ako zväčšiť vaše oči a rozjasniť pohľad ste už určite veľa čítali. Najčastejšie sa odporúča aplikovať do kútiku a pod obočie rozjasňujúci tieň, prípade na vnútornú linku naniesť bielu ceruzku. Mne sa zatiaľ najviac na otvorenie a zväčšenie oka osvedčila aplikácia jednotlivých trsov rias. Vyzerá to veľmi prirodzene a máte tak na 2 týždne o starosť menej :) Trsy aplikujem rôznym dievčatám pravidelne a zakaždým boli s výsledkom spokojné a ich oči a celkový pohľad sa výrazne zmenil - samozrejme k lepšiemu :) Myslím, že efekt, o ktorom hovorím, je veľmi dobre viditeľný aj na nasledujúcich fotkách, na ktorých je kamarátka, ktorej som aplikovala trsy. K tomu jednoduché čierne linky a hotovo!

Pred aplikáciou

Po aplikácii



Skúšali ste už trsy? Ako sa vám výsledný efekt páči? :)

22 komentárov:

  1. Ještě jsem nezkoušela, ale mohla bych :) vypadá to moc dobře

    OdpovedaťOdstrániť
  2. koľko trsov aplikuješ na jedno oko? moja sestra mala pred stužkovou trsy tiež, ale mega hustéé... toto vyzerá prirodzenejšie

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak záleží to od toho kto má aké oko, ale v priemere na jedno oko tak 12 :)

      Odstrániť
  3. Ja som ste neykusala a neviem veru ci by som si ich vedela dat :) to sa lepi lepidlom ako umele?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chce to trochu zvyku :) Mohla by si si to nalepiť aj obyčajným lepidlom na umelé riasy, ale potom by ti nevydržali tak dlho. Ja používam špeciálne lepidlo na trsy od MAKEUP STUDIO. Celý článok o tom môžeš pozrieť tu: http://mynewbeautybook.blogspot.sk/2012/02/aplikacia-trsov.html

      Odstrániť
  4. ocka sa velmi zvyraznili a vyzera to celkom prirodzene... este obocie trsoku upravit a bolo by to dokonale..

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nezkoušela jsem, ale vypadá to moc hezky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. V živote by som nepovedala, že trsy takto môžu skrášliť oko :) vyzerajú naozaj perfektne používaš nejakú špeciálnu značku? Ak sa ešte môžem spýtať hlavne na lepidlo, aké používaš, keď trsy vydržia až 2 týždne? Ďakujem :)

    Sis

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, aké trsy a lepidlo používam nájdeš v tomto článku: http://mynewbeautybook.blogspot.sk/2012/02/aplikacia-trsov.html :) Trsy je lepšie objednávať cez internet, napr. značka Absolute Cosmetics nie je drahá a pritom je kvalitná. V takých obyčajných obchodoch sú trsy veľakrát nekvalitné a nepoužiteľné :/

      Odstrániť
  7. tie trsy rias sú zaujímavé, ale najviac ma zaujali tvoje pehy, sú veľmi pekné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. podla mna to teda určite vyzera prirodzenejšie ako cele umele mihalnice, no ja som pomerne aj na umele mihalnice lava nie to ešte aplikovať trsy, ale jasne že to chce cvik, ešte som to teda neskušala no..:) ale je to krásne

    OdpovedaťOdstrániť
  9. je to pekné, mňa na trsoch ale odrádza to, že sú potom aj mihalničky povypadávané

    OdpovedaťOdstrániť
  10. je to super efekt, chcela by som sa to niekedy naučiť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja som ich používala na sebe a robila som ich kamarátkam tak 5-6 rokov dozadu. Kamoškám som ich urobila vždy rýchlejšie ako sebe. Prvýkrát to bolo trápenie a potom sa to už dalo. Keď som ich robila sebe, vždy to bolo trápenie =D Trsy aj lepidlo som mala americké z obchodu a vydržali iba pár hodín, potom opadávali. Ale určite si chcem teraz kúpiť, lebo budem dáke svadobné líčenia robiť. Si maximálne spokojná s tým lepdilom čo používaš? Máš ho v čiernej, priesvitnej, či bielej farbe?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám ho v čiernej farbe. Aj pri tomto lepidle sa môže stať, že trs odpadne skôr, ak sa náhodou nejak zle uchytil. Ale tak pri trsoch sa ani nedá čakať, že vypadnú všetky naraz :)

      Odstrániť
  12. nevím jestli to oči zvětší, ale jsou krásně zvýrazněné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. to je super a neškodi to oku pleti.. ? to ba som si dala volečku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nespozorovala som zatiaľ nič zlé, ale preto je lepšie kupovať kvalitné a overené značky :)

      Odstrániť
  14. je až neuvěřitelné, co líčení s tváří udělá :) o to víc je mi bídně, když se pak odlíčím ... :D

    OdpovedaťOdstrániť