piatok 28. júna 2013

Stretnutie blogeriek a čitateliek - Pridáte sa? :)

Ahojte! Dnes už bohužiaľ nestíham pridať žiadne líčenie ani recenziu, keďže za chvíľu odchádzam na Topfest a keď sa vrátim, idem na menší výlet do Prahy. Mala by som sa vrátiť v pondelok alebo utorok, takže potom sa vám budem opäť venovať :)

Dovtedy by som chcela dať do pozornosti stretnutie blogeriek a čitateliek , ktoré chystá Monika a Suzi. Uskutoční sa 6.júla v Piešťanoch. Takže ak máte vtedy čas, určite dajte vedieť a príďte! Budeme sa tešiť :)



Majte sa zatiaľ krásne a užite si víkend!

8 komentárov:

  1. U mna vsetko zavisi od stavu po koncerte :-D hlavne hlasoveho :-D v stredu ideme do polska zase na ajron a uz po vcerajsom mi odchadzaju hlasivky .. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. Ďakujem! A čo tam po hlase, ved nebudeš s nami musieť kričať :P A uži si teda aj ten v Poľsku :)

      Odstrániť
  3. Uzi si topfest, ja by som taaak rada vas vsetky videla, ale bohuzial mam ine plany :/ Snad bude dost fotiek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nezabudni si gumáky, ešte snáď nebol Topfest, kde by nepršalo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mala som dať na teba, lialo asi 2 hodiny a pritom hlásili polooblačno! :D A ja som mala Conversky... :D

      Odstrániť
    2. tak nabudúce budeš vedieť :) :D

      Odstrániť
  5. a ja som ti akurat napisala ze ci tam ides :D:D

    OdpovedaťOdstrániť