nedeľa 4. mája 2014

Premena - slávnostné líčenie

Ahojte! Minulú sobotu som mala možnosť robiť jedno líčenie na svadbu (moja klientka išla ako hosť) a tak by som vám rada ukázala, ako to celé dopadlo :) Ivetka mala bielo-cyklaménové šaty a chcela, aby tieto farby boli použité aj pri líčení. S výraznými ružovými a červenými odtieňmi treba narábať veľmi opatrne, aby nevytvorili efekt unavených, opuchnutých a uplakaných očí. Ja som v tomto prípade naniesla cyklaménový tieň len do stredu pohyblivého viečka a smerom k vonkajšiemu kútiku som nanášala hnedé odtiene, aby líčenie nepôsobilo príliš tvrdo. Vnútorný kútik som prejasnila bielym perleťovým tieňom, čo oči pekne otvorilo. Namiesto klasickej linky som použila len tmavý tieň, ktorý bol podľa mňa pre daný tvar očí lepšou voľbou. Pleť som zjednotila pomocou make-upu Bourjois Flower Perfection. Na pery som použila len rúž v prirodzenom jemnom odtieni. Podľa mňa Ivetku toto líčenie pekne rozžiarilo a veľmi jej svedčalo :) 

A čo myslíte vy? Som zvedavá na váš názor!




Majte sa krásne!

10 komentárov:

  1. Ty si snáď kúzelníčka :) úplne bezchybná pleť a krásne ju to veru rozžiarilo...výborná práca :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne,krásne, krásne!!! tá pleť je ´žasne zjednotená a páčia sa mi samozrejme aj veľmi jemne a sviežo vytieňované očká

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super, veľmi vydarené :)
    tiež som chcela, ako Ela (ej, aký rým), podotknúť, že veľkú zásluhu na krásnej premene má už len samotný podklad :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je krásne líčenie, podarilo sa ti to ! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. užasné líčenie :) veľmi pekne rozžiarená pleť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Slečně to vážně sluší. Já se snažím ladit líčení s očima a s pletí. Když sladím stíny s oblečením, připadám si jako školačka, co se moc snaží ( zelené oblečení - zelené stíny a tak dále ).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem-e :) Ja tiež nie som zástancom prílišného ladenia líčenia s oblečením, hlavne čo sa týka používania totožných farieb. Preto ak si to zákazníčka praje, tak sa to vždy snažím skombinovať s neutrálnymi farbami a tú danú farbu tam len jemne zakomponovať a nestavať na nej celé líčenie :)

      Odstrániť
  7. tak to je krásne :) velmi sa mi páči ličenie oči a ta bezchybna pleť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ako cez photoshop, krásne sa ti to podarilo!:)

    OdpovedaťOdstrániť