štvrtok 5. júna 2014

Ako sme chceli ísť do New Yorku a čo práve testujem

Ahojte! Dnešný článok bude len taký vykecávací a fotkový :) Rada by som vám napísala o jednej akcii, ktorá sa konala 15. mája v Prahe a ukázala vám kozmetiku, ktorú momentálne testujem alebo sa na to ešte len chystám. Aby ste mali prehľad, na čo sa môžete na blogu tešiť.

Akciu, ktorú spomínam, organizovala značka Maybelline a súťažilo sa o 4 týždne v NY so štipendiom na jazykovej škole. Spomedzi prihlásených boli vybrané finalistky a tie boli pozvané do Prahy na osobné stretnutie s porotou, v ktorej bola aj Dara Rolins, ktorá, musím uznať, je naživo veľmi milá, sympatická a priateľská :) Aj keď som nevyhrala, tak na akcii som stretla super "holky" z Čiech a medzi nimi aj blogerku Lenu Čerge, ktorú si myslím, že určite poznáte a keď nie, tak teraz už áno :)) Takže výlet do Prahy určite neľutujem a radosť mi urobili aj produkty, ktoré sme pri príchode dostali!






S Lenuškou <3



Tu je už spomínaný balíček. Zatiaľ som odskúšala laky, ktoré vidíte vzadu a sú to zatiaľ tie naj, aké som mala! Recenzia určite bude :) Riasenku som ešte neotvorila, ale mám od nej celkom vysoké očakávania, keďže "colossalky" patria podľa mňa k tým najlepším z drogérie!

Ďalšie kozmetické novinky


Novinky od Avonu ste už určite zaregistrovali na viacerých blogoch. O farebných ceruzkách na oči ste sa u mňa mohli dočítať TU. Do edície k nim patria aj farebné riasenky, ale tie som zatiaľ neotvorila :)


V novinkách nájdete aj laky s gélovým efektom. Na testovanie mi prišli 4 odtiene, z ktorých najuniverzálnejší je určite odtieň Barely There, ktorý vidíte aj na fotke. Lak sa jednoducho nanáša, pretože ma dostatočne široký štetec a kryje v 2 vrstvách. Sám o sebe má síce krásny lesk, ale na predĺženie výdrže odporúčam aj nadlak.


Noviniek od Dermacolu sa nahromadilo viac než dosť, takže po dôkladnom odskúšaní bude súhrnný článok pravdepodobne spojený aj s líčením, aby ste videli, ako produkty vyzerajú v praxi :)


Poslednú novinku, ktorú vám dnes ukážem, predstavila značka GOSH a je ňou lak na pery! Jedná sa o vysoko pigmentovaný lesk, ale viac vám poviem až v samostatnej recenzii! Ale už teraz prezradím, že som veľmi spokojná.... a tá farba! <3

Dúfam, že sa na recenzie a líčenia s novými produktami tešíte!

Majte sa krásne!


(Súťaž vyhodnotím v priebehu budúceho týždňa)

13 komentárov:

  1. Jako panenky! Drzela jsem palce, skoda:-( Ale priste to vyjde!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super kozmeticka nadielka, uz teraz sa tesim na recenzie!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru zišlo sa toho dosť...Ja sa už teším na testovanie a dúfam, že si výrobky zaslúžia pozitívne recenzie :)

      Odstrániť
  3. Jéj Kesulatko, to musel byť krásny výletík, aj ja som sa chcela prihlásiť, no úplne som to premeškala:)) Takéto veci treba určite skúšať a skúšať a ono to možnora z vyjde! Škoda, že to bolo ešte pred Biodermou, bola by si si urobila medzizastávku v Brne:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej to je škoda, možno by sme sa tam stretli! Bola to super príležitosť, ale nevadí, že to nevyšlo... Tak to asi malo byť :) No to máš pravdu, to by som si urobila, ale tak teraz sa už vždy, ak sa bude dať, rada zastavím ;))

      Odstrániť
  4. Na ten Gosh Lip laquer som teda mega zvedavá, vyzerá dobre! :)
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite bude mať recenziu medzi prvými :) Mne sa totiž tiež veľmi pozdáva!

      Odstrániť
  5. Takovych kosmetickych novinek, ty ja miluju a jeste radeji zkousim :-) a hezke fotky z akce, ja jsem lenoch se do tak dobrych skvelych soutezi zapojovat :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je už také hobby beauty blogeriek :D Testovať novinky :)) A ďakujem, ale tu by si aj leňoch mohla byť, stačilo urobiť takú koláž z fotiek na určitú tému a napísať, prečo chceš do NY ísť :)

      Odstrániť
  6. Bylo super, kéž by bylo takových příležitostí k setkání víc ;).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To bolo! Tak si spravíme vlastné príležitosti.. niekedy v lete :)

      Odstrániť
  7. ja som na tie nové laky od Maybelline pozerala, páčil sa mi taký cukríkový, ale kedže podobný som si nedávno doniesla z Pupy, musela som tento oželieť:)

    OdpovedaťOdstrániť