utorok 19. augusta 2014

Festival, ktorý si zamilujete

Ahojte! Ako som vám už spomínala (a kto sleduje instagram tak vie), posledné 3 dni som strávila na piešťanskom letisku na festivale Grape. Je super, že to mám kúsok od Trnavy a nemusím cestovať cez celé Slovensko, ale tým, ktorí sa na tú cestu dajú, sa vôbec nečudujem, pretože Grape za to určite stojí :) Aj keď počasie malo byť všelijaké, tak nakoniec nás skoro všetok dážď obišiel a užili sme si krásne počasie s ešte lepšími ľuďmi :) Najviac som sa zabavila na Wilkinson, La Roux a Klaxons. Festivaly pre mňa ale nie sú len o koncertoch, ale hlavne o tej atmosfére, nových ľuďoch, dobrom jedle (občas aj dobrom pití), zábave... Tento ročník ma ničím nesklamal a nepochybujem o tom, že ten budúci bude ešte lepší!






Drobnosti na pamiatku :)

Tento príspevok bol pripravený pre web www.Blogerky.cz

A aby ste nezabudli, že ste práve na beauty blogu, tak vám aspoň ukážem, čo mi na festivale robilo spoločnosť. Produkty na opaľovanie sú u mňa nutnosť, pretože sa veľmi ľahko spálim. Tentokrát som so sebou zobrala sprej s ochranným faktorom Bioderma Photoderm Bronz SPF 15, ktorý sa veľmi ľahko aplikuje a nezanecháva po sebe žiadne stopy. Na pery som používala ochrannú tyčinku s vysokým faktorom 50 a na osvieženie som využila vodu v spreji Hydrabio Brume. Kompletnú radu Bioderma produktov nájdete na www.bioderma.sk 


Keby vás náhodou zaujala čelenka a chceli by ste vedieť, odkiaľ je, tak odpoveď znie, že som si ju vyrobila :) Jediné, čo budete potrebovať je obyčajná čelenka, umelé kvety a taviaca pištoľ.


V stane Rowenta & Lekart hairdressing sa o nás skvelo postarali a krásne nás učesali. Prebiehala tam aj súťaž so "selfie" fotkou, za ktorú teraz môžete hlasovať na FB. Budem rada, ak nás svojím like-om, komentom alebo zdieľaním podporíte TU :) Stačí dať like fotke, nemusíte likeovať aj stránku.

Navštívili ste už niekedy Grape? 

Majte sa krásne!


10 komentárov:

  1. ja a tam budúci rok chystám, chcela by som tam teda ísť, keď už budem mať 18 a nezastavia ma rodičia :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak držím palce, nech sa podarí a poriadne si to užiješ!

      Odstrániť
  2. Všetky festivaly sú skvelé... :) Často to závisí aj od toho s kým sme a ako sme otvorení dobrej nálade a zábave... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. najlepšie bolo ! škoda, že budúci rok mi to už nevyjde asi :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To bolo! Budem držať palce, nech to vyjde aj o rok, ja tiež dúfam, že sa mi podarí ísť :)

      Odstrániť
  4. Už je to nejaký ten rok dozadu, čo som bola naposledy na festivale, asi som už nejako z toho vyrástla. Ale zato vy ste si to riadne užili, podľa mňa sa za vami každý otáčal a pýtal sa ku ktorej hudobnej skupine patríte :) A na Brume nedám dopustiť, v tých horúčavách je to jediná moja záchrana!
    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám pocit, že z toho nevyrastiem nikdy, ale človek nikdy nevie :D Haha s takouto otázkou sme sa síce nestretli, ale tak občas nejaká tá pochvala padla :)) A súhlasím, Brumík je poklad <3

      Odstrániť
  5. Čelenka je super, ja mám tiež takú, čo som sama vyrobila, akurát, že som ju už dva razy musela opravovať, lebo sa mi odliepajú kvety. Pekné fotky. Ja nie som veľmi festivalový typ, ale kamoši si tiež Grape pochvaľovali, že asi najlepší festival na Slovensku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale tak tie vlastnoručne vyrobené aj tak najviac potešia :) ja som bola tento rok okrem Grapu len na Topfeste, ale Grape je určite lepší... no na Topfetse boli 30STM, takže tam som musela byť :D

      Odstrániť