piatok 7. novembra 2014

AVON LUCK for her

Ahojte! Je pol 4 a vonku je už skoro tma... Tiež vám táto zmena času tak nevyhovuje? Leto mám rada práve kvôli tomu, že je dlho svetlo a celkovo mám pocit, že potom stihnem viac. Keď je takto skoro tma, tak sa mi zdá, že už poobede je čas ísť spať :D Čo by som ale potom robila v noci? Takže ostávam verná klasickému dennému režimu a namiesto spania vám radšej napíšem nový článok ;)

AVON uviedol na trh nedávno novú vôňu LUCK for her (dostupná je aj pánska verzia), ktorú som mala možnosť testovať spolu s telovým mliekom a sprejom. Vône od AVONu ma stále viac prekvapujú. Kým nezačala naša spolupráca, tak som si z katalógu nikdy parfém neobjednala, ale o to viac som vždy prekvapená, keď zistím, že im nemám čo vytknúť. Minule som vám písala o vôni Femme, ktorú som používala denne niekoľko mesiacov a doteraz ma neomrzela. S nástupom chladnejšieho počasia sa mi ale začala zdať príliš svieža a ľahká a tak mi presne vhod padla nádherná vôňa LUCK.

Parfém sa radí k orientálnym ovocno-kvetinovým vôňam. V zložení ucítite mimo iného mandarínku, kvet kaktusu, santalové drevo či bergamot. Vôňu vytvorila Adriana Medina, ktorá má za sebou tvorbu parfémov aj pre Ed Hardy alebo Victoria´s Secret. Na mňa táto vôňa pôsobí sladko, ale nie prehnane. Výdrž je veľmi dobrá, cítiť ju budete aj po celom dni a krásne vám prevonia aj oblečenie. Balenie je na 1*. Zlatá mašlička a svetložltý obsah sa krásne dopĺňajú. Telové mlieko je ľahkej konzistencie a rýchlo sa vstrebáva. Telový sprej nosím so sebou v kabelke, keď chcem vôňu obnoviť :) Ak budete mať tento parfém možnosť ovoňať, tak neváhajte! Verím, že si ho zamilujte tak, ako ja! A určite ním nešliapnete vedľa, ak ho kúpite aj ako vianočný darček niekomu blízkemu :)




Krásny víkend!


4 komentáre:

  1. Táto vôňa je moc krásna, mala som možnosť ju vyskúšať:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Túto vôňu som mala možnosť vyskúšať vo vzorke a je naozaj krásna, len sa na mne bohužiaľ rozvíja tak zvláštne, že mi to vadí a asi by som ju nemohla nosiť :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vůni jsem teda nezkoušela, ale flakónek má rozkošný :)
    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tá rýchla tma aj mne vadí a mám pocit, že už o piatej mám isť spať a spoznala som to aj na tom, že som celý deň unavená..musím si zvyknúť na pár mesiacov..:) Parfém vyzerá užasné, velmi sa mi páči.

    OdpovedaťOdstrániť