štvrtok 20. novembra 2014

Gabriella Salvete Flawless Skin Foundation - recenzia + SÚŤAŽ

Ahojte! Nedávno som vám sľubovala ďalšiu súťaž o produkty z dekoratívnej kozmetiky, tak tu je! Súťažiť budete môcť o novinku od Gabriella Salvete Flawless Skin Foundation v odtieňoch 02 Beige (svetlejší) a 04 Vanilla (tmavší).

Aby ste vedeli, o čo súťažíte, tak pripojím aj krátku recenziu :) Ja som testovala odtieň 01 Light. Makeup sa skrýva v klasickej vytláčacej tube, takže miniete presne toľko, koľko potrebujete. Konzistencia je ľahká krémová, určite nečakajte žiaden hutný makeup. Krytie je jemné, skôr pleť len zjednotí, ale väčšie farebné rozdiely a ostatné nedostatky neprekryje. Pomôcť mu budete musieť ešte korektorom alebo silnejšie krycím púdrom. Je to po veľmi dlhej dobe makeup, ktorý nanášam prstami a nie štetcom. Tým, že je krytie slabé, tak sa nemusíte báť, že vám ostanú pri nie úplne dokonalom nanesení na tvári fľaky, takže ho môžete použiť práve vtedy, keď máte na celé líčenie asi 5 minút ;)) Pri dlhodobom používaní by mal bojovať proti pigmentovým škvrnám a obsahuje SPF 15. Objem je klasicky 30 ml a vyrobený je v Taliansku.




Pred - po

Podmienky súťaže:

1. Sledujte môj blog cez GFC.
2. Dajte like stránke Gabriella Salvete na FB.
3. Pripíšte svoj email a odtieň, o ktorý máte záujem.

A stihnite to do konca novembra! :) Držím palce!

Ja idem teraz na tréning a potom sa budem baliť, keďže odchádzam na 4 dni do Berlína! Dúfam, že sa mi podarí jedna kozmetická záležitosť kúpiť, tak držte palce! ;))



8 komentárov:

  1. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    02 beige

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sledujem a dala som like :)
    nikolaorechovska@gmail.com
    o ten svetlejší 02 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podle tvé recenze to vypadá spíš na make-up na jaro a léto, v zimě mám raději hutnější make-upy. Měla bych tedy zájem spíš o ten tmavší odstín.
      scruffy@seznam.cz

      Odstrániť
  4. :) ja mam zaujem o svetlejši :)
    dala som like
    n.princess@azet.sk

    Sweet Lollipop Queen

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC: ZdeňkaM
    FB: ZM Prodej
    Světlejší 02 Beige
    zdenkamartinakova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. první 2 podmínky splněny
    MikulkovaVendula@seznam.cz
    ráda bych ten světlejší 02 Beige :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC Nela Richterová
    FB Nely Richterová
    02 Beige
    Nelarichterova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť