štvrtok 3. marca 2016

PUPA MILANO BB CREAM, COVER STICK CONCEALER, LIKE A DOLL COMPACT POWDER

Ahojte! Naposledy, keď som vám písala o PUPA MILANO produktoch, mali ste možnosť vidieť limitovanú kolekciu Stay Gold! a rôzne kozmetické paletky, ktoré boli ideálnou voľbou hlavne vo vianočné obdobie. Dnes vám ukážem naopak produkty, ktoré zostanú v stálom sortimente, takže si ich budeme mocť dopriať kedykoľvek budeme chcieť.

Začala by som ponukou BB krémov, ktoré sú v ponuke v piatich variantách: s protivráskovým komplexom, s vyhladzujúcou a bieliacou zložkou, s vyhladzujúcim podkladom, s vyhladzujúcim podkladom pre mastnú pokožku a posledný s bronzujúcim efektom. Všetky BB krémy obsahujú aj ochranný faktor SPF a sú dostupné vo viacerých odtieňoch.

Ja som dostala na vyskúšanie 3 z nich:



BB CREAM + ANTI-ETA

Tento BB krém obsahuje zložky proti starnutiu pleti a protivráskové zložky, takže je vhodný aj pre zrelšiu pleť. Ja som ho netestovala, ale podarovala som ho mame, ktorá si ho veľmi pochvaľuje. 


BB CREAM + ANTI-MACCHIA

BB krém, ktorý obsahuje bieliace zložky pôsobiace na tmavé škrvny a pleť rozjasňuje. Určite dobrá voľba pre tie z vás, ktoré trápia pigmentové fľaky a nerovnomerná farba pleti. 



BB krém so zjemňujúcim podkladom, ktorý som si úplne zamilovala. Má krémovú konzistenciu, ľahko sa nanáša a svojím krytím vytvorí svieži prirodzený vzhľad, ktorý je na denné líčenie ideálny. Odtieň 001 NUDE, ktorý mám ja, je vhodný pre svetlý až stredný odtieň pleti, podľa stránky som našla ešte odtieň 100 Light Nude, ktorý by mal byť ešte svetlejší, takže na svoje si prídu aj bledulky.

Ďalším skvelým produktom sú korektory vo forme vysúvacej tyčinky COVER STICK CONCEALER, s vysokou krycou schopnosťou a krémovou textúrou. Vďaka tomu, že sa ľahko rozotierajú, som si ich obľúbila hlavne na kontúrovanie tváre. 




Odtieň 001 a 003

Posledným produktom, ktorý vám dnes ukážem je kompaktný púder Like a Doll. Zakúpite ho v krásnom balení so zrkadielkom a labutienkou. Na výber je až 9 odtieňov, takže každý si nájde ten svoj. Ja mám odtieň 002, ktorý mi bude sedieť skôr na leto, ale v jemnej vrstve pri nanášaní štetcom ho môžem používať aj teraz. Vyššie krytie dosiahnete s použitím priloženej labutienky. Pleť je po nanesení krásne zamatová a vyhladená. 




A teraz sa už pozrime, ako tieto produkty fungujú v praxi!

Čistá nenalíčená tvár

S použitím BB Cream + Primer

Nasleduje nanesenie korektorov v tyčinke 

Po rozotretí a roztieňovaní korektorov štetcom

Finálny výsledok: BB krém, korektory, púder!


Ako sa vám tieto PUPA MILANO produkty páčia? 

Máte od tejto značky aj vy svojich favoritov?

Majte sa krásne!

1 komentár:

  1. Superb work-from-home opportunity for anyone... Work for three to eight hours daily and start earning about $5k-$12k each month... Regular weekly payments...If this interest you try here
    ◐◐◐◐◐◐ w­w­w­.­s­t­a­r­t­-­c­y­b­e­r­.­c­o­m­­­

    OdpovedaťOdstrániť