štvrtok 27. októbra 2016

Rimmel Match Perfection - úžasný korektor za pár eur

Ahojte! Korektor je vec, bez ktorej sa zaobíde máloktorá z nás, ak sa teda bežne líčite. Ja ho používam hlavne na oblasť pod očami, keďže inde na tvári sa mi nedostatky objavujú našťastie len zriedkavo. A keďže očné okolie je jemnejšie ako pokožka v iných častiach tváre, tak tam nikdy nenanášam makeup, ale iba korektor, ktorý mi na túto oblasť vyhovuje. Dôraz kladiem hlavne na to, aby bol tekutý, pretože sa mi s ním ľahšie pracuje a pôsobí na pleti prirodzenejšie. Dlho predlho používam pri líčení seba aj ostatných korektor Mary Kay, ktorý stojí takmer 20 € a tak som si povedala, že aspoň na moje denné líčenie by bolo fajn nájsť lacnejšiu alternatívu, ktorá by mi vyhovovala aspoň približne rovnako.

A aj som ju našla! Na stránke elnino.sk stojí tento zázrak necelé 4 €, ale efekt je, aspoň pre mňa, hodný určite viac. Rimmel Match Perfection 2v1 má slúžiť ako korektor a rozjasňovač v 1 a to je podľa mňa práve pre očné okolie dokonalá kombinácia, keďže rozptýlenie svetla v tejto oblasti prejasní pohľad a zamaskuje tmavé kruhy. Rozjasňovačom sa v tomto prípade samozrejme nemyslí nič trblietavé. Aplikátor je klasická "štetinka", z ktorej po stlačení tuby vychádza postupne produkt, takže množstvo sa dá dobre regulovať. Konzistencia je jemne krémová, dobre sa zapracováva prstami aj štetcom a efekt je veľmi prirodzený. Ja nemám veľmi rada silné viditeľné nánosy, takže na moje stredné kruhy pod očami mi toto ideálne vyhovuje, ale ak máte naozaj tmavé výrazné kruhy, tak sa vám krytie možno nebude zdať dostatočné. Odtieň 010 Ivory je vhodný aj pre veľmi svetlú pleť, takže ak ste bleduľky, smelo do toho :)




Pred a po nanesení

Ako sa vám tento korektor pozdáva?

Aký je váš obľúbený?

Majte sa krásne!

9 komentárov:

  1. Prave minam uz druhe balenie tohto korektora a vobec neuvazujem nad inym 🙂

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vôbec sa ti nečudujem, aj ja mu určite ostanem na nejaký čas verná :)

      Odstrániť
  2. toľko čítam o tomto korektore, že je dobrý, ale neviem prečo, nikdy si ho nekúpim :D dnes sa mi podarilo uchmatnúť Catrice Camouflage, konečne! môj prvý! :) tak sa vytešujem z toho :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám Catrice Comouflage v tekutej verzii tiež a to krytie je super, aj keď na mňa niekedy až príliš :D

      Odstrániť
  3. Pěkný článek :) tento korektor taky patří mezi moje nejoblíbenější, ale ještě radši mám tekutý Camouflage od Catrice :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Tekutý Camouflage je super, ale keď chcem prirodzenejšie krytie, tak mi viac vyhovuje tento :)

      Odstrániť
  4. Mám a používám ho a podle mě je dokonalý :)

    OdpovedaťOdstrániť