piatok 22. decembra 2017

Sviatočné líčenie s Pupa Milano

Ahojte! Dnes som prechádzala nákupným centrom (v tomto predvianočnom období sa im už snažím väčšinou vyhýbať, ale niekedy sa nedá) a zavítala som aj do obchodíku Pupa Milano. V ponuke majú krásne vianočné/zimné kolekcie aj novinky, ktoré budú v predaji nastálo, takže mi to pripomenulo, že vám niektoré produkty musím tu na blogu ukázať aj ja. Inak, v Pupe mám vždy skúsenosť s veľmi milým a ochotným personálom! Tiež tam máte šťastie na také milé slečny?


V ponuke je aktuálne kolekcia plná zlatej farby Extreme Gold, ktorá je ideálna či už na vianočné alebo novoročné líčenia. Ak máte rady trblietky a metalické odlesky, tak čítajte ďalej!


V kolekcii Extreme Gold nájdete mimo iného zlatý tekutý gél Sparkling All Over, ktorý je extrémne pigmentovaný a použiť ho možete či už na oči, lícne kosti, pery, dekolt... Všade, kde sa vám takýto výrazný efekt zažiada. Výhodou je, že rýchlo zaschne a vôbec nie je lepkavý. 


Ďalšou nezvyčajnou vychytávkou je zlatá efektová riasenka Vamp!, ktorá zanecháva naozaj výraznú farbu, nie len nenápadný lesk, ako tomu pri takýchto produktoch väčšinou býva. Určite sa pokúsim spraviť medzi sviatkami výraznejšie líčenie, pri ktorom ju použijem, takže sledujte instagram!


Produkt, ktorý používam z tejto zlatej kolekcie celkom často aj počas bežného dňa, je dvojica tekutých liniek, pričom na jednom konci je linka zlatá a na druhom čierna, s jemným zlatým shimmerom. S oboma linkami sa pracuje dobre a naviac majú super výdrž! Pôsobia pekne aj samostatne alebo sa s nimi dá vyhrať pri výraznejších a extravagantnejších líčeniach.



Čo by to bolo za kolekciu, keby v nej nebol rozjasňovač? Rozjasňovače určite patria stále medzi jedny z najobľúbenejších kozmetických produktov súčasnosti a ak ich rady používate, tak určite mi dáte za pravdu, že ich nikdy nie je dosť. Tento sa skladá z troch častí a v prvej vrstve pôsobí jemne, ale dá sa vrstviť a tak dosiahnuť výraznejší efekt. 


Zlatý tieň Vamp!, resp. zlaté zlisované trblietky odporúčam nanášať prstom do stredu viečka na už hotové líčenie, pretože tieň sám o sebe nedodáva farbu, ale práve len jemné zlaté trblietky, takže akémukoľvek líčenie dodá slávnostnejší efekt.


Pri tomto líčení som použila čiernu linku z vyššie spomínaného dua a vidíte, že pekne vyniknú aj jej zlaté odlesky. 


Laky na nechty Pupa majú u mňa doma veľké zastúpenie a nájdem si medzi nimi vždy odtieň a efekt, na ktorý mám práve náladu. Tentokrát prichádzajú v metalických odtieňoch, ktoré viete presne napasovať k farbám rúžov, dokonca sedia aj ich čísla, takže vyberanie je úplne jednoduché. Kryjú veľmi dobre, ja nanášam vždy 2 vrstvy, ale v tomto prípadne by niektorým odtieňom stačila aj jedna. 


A k metalickým lakom patria samozrejme aj spomínané metalické rúže! Farby majú naozaj sýte a veľmi dobre pigmentované a taktiež pery vôbec nevysušujú, takže to vnímam ako veľké plus. Ak sa ale chystáte ísť niekam jesť, tak si ho pribaľte so sebou, aby ste si ho mohli neskôr doplniť.




Odtiene 008, 007, 006, 004. 

A aby nám to v Pupe ešte viac zjednodušili, k daným rúžom si môžete presne podľa čísla zvoliť aj kontúrovaciu ceruzku na pery, s ktorou vytvoríte ešte presnejší a dlhotrvácnejší efekt. Ceruzky ma veľmi potešili, pretože sú makké, ľahko kreslia a odtiene sú nádherné. 



Na perách mám ceruzku a rúž v odtieni 004.



Poslednými produktami v tomto článku sú linky na oči, ktoré som ja osobne ešte nevyskúšala, lebo klasické linky nosím momentálne zriedkavo a mám nejaké už otvorené, tak mi prišlo zbytočné načať štyri ďalšie, takže nimi spravím radosť pravdepodobne niekomu inému. Ak máte ale rady linky vo fixe, tak máte na výber až tri druhy a k tomu aj linku s netypickým "kolečkovým" aplikátorom. 



Ktoré produkty vás zaujali najviac?

Tiež máte rady všadeprítomnú zlatú farbu vo vianočných kolekciách?

Majte sa krásne!

4 komentáre:

  1. Zlatá farba je proste klasika, vo vianoćných líčenia nesmie chýbať :) mňa vždy tie tvoje líčenia úplne dostanú, si super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím a veľmi ti ďakujem! :)) Si zlatíčko <3

      Odstrániť
  2. Rozjasňovač je naozaj krásny mne sa veľmi páči do kútika oka keď ho použijem a oko pôsobí väčšie rozjasnené:)) pekne farby ružov veľmi

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ho používam často aj ja :)) Rúže sa farebne vydarili, pekné intenzívne farby.

      Odstrániť