streda 4. apríla 2018

Naturschön von alverde - prírodná kozmetika z dm

Ahojte! Možno ste už zaregistrovali, že v dmku sa objavila nová línia prírodnej starostlivosti o pleť. Nesie názov Naturschön (teda prirodzene pekný) a spadá pod už každému známu prírodnú kozmetiku alverde. Keďže v poslednej dobe skúšam prírodné pleťové produkty rada a zaujímajú ma viac ako v minulosti, tak som s radosťou vyskúšala aj túto novinku. Do svojej starostlivosti som zaradila sérum, univerzálny krém na deň aj noc a očný krém.

Účinnou zložkou tejto línie je oliva. Všetky produkty sa nachádzajú v tmavom skle, ktoré chráni prírodné ingrediencie pred účinkami svetla. Jednotlivé produkty sa nachádzajú ešte v kartónových nefarbených krabičkách a majú len jednoduchú nenápadnú etiketu, ktorá prírodný koncept pekne dopĺňa.


Ako prvé nanášam na pleť sérum, ktoré zvyknem používať v rámci večernej starostlivosti, ale ak by sa vám zdal na deň samotný krém nepostačujúci, tak ho určite môžete použiť aj dvakrát denne. Aplikuje sa pomocou pumpičky a na celú tvár vystačí jedno stlačenie. Konzistencia je tekutejšia a pripomína mi pleťové mlieko, ale nemusíte sa báť, že by bola mastná. Do pleti sa vstrebe v priebehu minútky, počas ktorej vždy aplikujem očný krém. Pokožka je po nanesení jemná a hladká. Sérum má výraznú prenikavú vôňu a takú istú má aj krém na celú tvár. 


Očný krém sa nachádza v nádobke s objemom 30 ml a má hutnejšiu krémovú konzistenciu. Vôňa je v tomto prípade odlišná od tej, ktorú má sérum a pleťový krém a úprimne mi veľmi nevonia, ale našťastie je cítiť, len ak si ku krému privoniate. Do očného okolia sa ľahko vklepáva a taktiež sa rýchlo vstrebáva. Pokožka je po ňom jemná, nepozorovala som žiadne nepríjemné pocity a aj korektor sa dal naniesť úplne v poriadku.



A nakoniec hydratačný pleťový krém s objemom 50 ml, ktorý momentálne používam každé ráno a večer. Konzistenciou je podobný tomu očnému, nanáša sa ľahko a do pleti sa behom chvíľky vstrebe, takže je vhodný aj pod makeup. Všetky tri spomenuté produkty sú určené na všetky typy pleti. Ja mám pleť momentáne normálnu až zmiešanú a vyhovujú mi. Určite ich teda odporúčam a som rada, že sa prírodná kozmetika stáva aj touto líniou dostupná pre každého :)



Zaregistrovali ste už túto pleťovú kozmetiku?

Láka vás niečo vyskúšať?

Majte sa krásne!

4 komentáre:

  1. Ja som akurát v procese testovania, tiež som nedokázala odolať :D

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Také jsem na ně koukala , nevypadají vůbec špatně , moje pleť je suchá, tak možná zkusím až na léto, kdy nepotřebuji až takovou výživu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já je vidím poprvé, ale vypadají celkem dobře. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja som s nimi veľmi spokojná :) páči sa mi tá ich "olejová" výživná konzistencia a krásna vôňa :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť