utorok 11. februára 2020

Ako si zútulniť izbu

Vždy som chcela mať izbu, ktorá by bola primárne určená na líčenie, fotenie produktov alebo len relaxovanie a v ktorej by mi polovicu miesta nezabrala posteľ a plné skrine. V mojej pôvodnej detskej izbe sa takýto koncept zrealizovať kvôli jej rozmerom nedal, takže o to viac sa teším, že teraz tú možnosť mám!

Izbu, ktorá pôvodne slúžila na odkladanie všetkého, čo aktuálne nemalo svoje miesto, sa nám podarilo prerobiť na krásne, príjemné a pre mňa aj inšpiratívne prostredie a tak by som vám rada ukázala jednotlivé prvky, ktoré k tomuto dojmu dopomáhajú.


Prvým a hlavným krokom bol presun stolíku pod okno, aby som mala na líčenie najlepšie svetlo (čo bude realita až neskôr, keďže teraz ráno ešte žiadne svetlo vonku nie je). Ďalej do izby krásne zapadli ovčie koberčeky, ktoré boli pred pár rokmi veľmi populárne, ale u mňa nastal ich čas až teraz, keď som ich dostala na Vianoce. A musím povedať, že sa na nich super sedí a aj na fotenie produktov sú ideálnym podkladom oproti klasickým parketám. 



Dôležitú súčasť aktuálneho vzhľadu izby tvoria plagáty na bočnej stene, ktoré mi boli zaslané v rámci spolupráce s desenio.sk. Vo svojej ponuke majú naozaj neskutočné množstvo dizajnov a motívov, ktoré majú našťastie rozdelené do kategórii, čo uľahčuje hľadanie, lebo prejsť všetky je podľa mňa takmer nereálne. Ja som sa zamerala na dve farby, ružovú a tyrkysovú/mentolovú. Ak by vás zaujali plagáty, ktoré mám ja, nájdete ich pod názvami Pink Beach Above, Three Shades Of Pink, Pastel Cactus No2, Pink Steps.  Rozhodla som sa nakombinovať rôzne tvary a pridala som aj bielu paspartu, aby bol výsledný efekt na stene čo najzaujímavejší. Ak by ste si aj vy chceli skrášliť interiér postermi podľa vášho vkusu, tak s kódom KESULATKO máte v dňoch 11-13.2.2020 25% zľavu na všetky produkty (okrem rámov a personalizovaných plagátov).



Pre príjemný a útulný pocit v interiéri sú pre mňa dôležité aj sviečky, ktoré plnia nie len dekoračnú funkciu, ale veľmi rada ich aj pálim a tým pádom ich môžem častejšie obmieňať. Zatiaľ najnovším prírastkom je u mňa sviečka slovenskej značky MIMIRRA, ktorá je zo sójového vosku odlievaná priamo na Slovensku. Navyše z každej predanej sviečky putuje 10% organizácii Charity Water, ktorá sa stará o to, aby čo najviac ľudí malo prístup k pitnej vode. Páči sa mi jej minimalistický dizajn, ktorý ostatné doplnky ničím neruší, ale naopak ich pekne dopĺňa a necháva vyniknúť. V ponuke majú dve veľkosti (75g a 165g) a viacero vôní. Moja sa skladá z ruže a dreva a je to naozaj výrazná prenikavá vôňa, ktorú je cítiť aj bez toho, aby ste ju zapálili.



Samotný kozmetický stolík bude prechádzať pravdepodobne neustálymi zmenami, podľa toho, čo budem práve používať a na aké dekorácie budem mať náladu. A hlavne si musím zaobstarať organizér na paletky očných tieňov, pretože takto sú každú chvíľu rozložené po celom stole!


Aké prvky máte vo svojej izbe/byte najradšej vy?

Majte sa krásne! 

4 komentáre:

  1. Taky bych takový pokoj brala. Ty kožešinky mám hrozně ráda a plakáty vypadají hezky.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kožušinky pôsobia naozaj pekne a ešte sú aj príjemné na sedenie :) A z plagátov mám veľkú radosť, naživo sa mi páčia ešte viac než na internete.

      Odstrániť
  2. Krásne to máš. :) Stojan na oblečenie by som strašne raz chcela mať. :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento konkrétne stál v Ikei necelých 10€, takže už len nájsť miesto a smelo do toho! A ďakujem :)

      Odstrániť