utorok 6. marca 2018

Matné rúže Pupa I'm Matt

Ahojte! V dnešnej recenzii by som sa s vami rada podelila o zatiaľ najlepší kozmetický produkt tohto roku! Matné rúže tu už s nami ostanú asi navždy, takže stále je čas objavovať tie, ktoré nám sedia najviac. Napriek tomu, že v mojom okolí používa väčšina dievčat matné rúže v tekutej forme, ja sa stále viac prikláňam k tým klasickým, aj keď samozrejme mám aj ja medzi tekutými svojich favoritov.

Tentokrát ma veľmi milo prekvapili nové matné rúže od Pupa Milano I'm Matt Lipstick. Dnes vám ich predstavím rovno v siedmich odtieňoch, ale dostupných je ich dokopy až 16 (odporúčam pozrieť stránku, vyobrazenie odtieňov je naozaj verné a zodpovedá skutočnosti).


Balenie je klasické strieborné, pevne vypracované. Konzistencia rúžov je krémová, dodávajú plnú farbu už v prvej vrstve a vďaka mangovému maslu pery aj hydratujú (môžem potvrdiť, že aj po celodennom nosení pery neboli vysušené). Čo sa týka výdrže, tá je stredná, pri bežnom rozprávaní/pití držia dobre, po jedle sa začnú od stredu vytrácať a treba ich doplniť, ale keďže na perách nezasychajú a nevytvárajú tuhú vrtsvu, tak doplnenie nie je problém a aj po ňom pôsobí farba celistvo. 


V odtieňoch sú neskutočne krásne nude farby, ale aj naozaj výrazné a netypické odtiene. Pri nude farbách sa zdržím trochu dlhšie a hneď vysvetlím, prečo som z nich taká nadšená. Nájsť pre mňa vhodný nude odtieň je takmer nemožné, keďže skoro všetky na mne pôsobia až príliš svetlo, "makeupovo a mrtvolne". Pritom naozaj väčšine môjho okolia svedčia, ale ja som sa s nimi už viac menej rozlúčila, keďže som sa v nich nikdy necítila veľmi dobre. Občas sa mi podarilo nájsť nejaký, s ktorým som bola aspoň z časti spokojná, ale viete si predstaviť, ako ma prekvapilo, keď mi sadli všetky tri nude odtiene, ktoré som na testovanie dostala! Takže z toho vyplýva, že ak ste mali doteraz podobný problém, tak Pupa by vám ho mohla vyriešiť!


Odtieň 011 Intense Nude presne zodpovedá svojmu názvu. Jedna sa o tmavšiu sýtu nude farbu, ktorá je stále univerzálna a bežná na deň, ale napriek tomu pery dostatočne zvýrazňuje. 


Odtieň 012 Angel Rose je o niečo svetlejší a teplejší. Takže ak vám studené farby nesvedčia, tento by mohol byť pre vás vhodný. 


Odtieň 030 Mystery Rose je z týchto troch nude odtieňov najviac do ružova. Pôsobí veľmi nežne a dievčensky, ale viem si ho predstaviť aj k smokey eyes.


Odtieň 032 Fancy Mauve je tmavá malinová farba, podľa mňa ale nositeľná aj počas dňa, keďže je to veľmi elegantný a vôbec nie vulgárny odtieň.


A teraz sa dostávame k trojici odtieňov, ktoré sú podľa mňa vhodné skôr pre mladšie a odvážne ženy, ktoré s líčením rady experimentujú. Odtieň 070 Cora Red, je, ako názov napovedá, koralová červená s kúskom oranžovej. Na perách je naozaj výrazný a už sa teším, ako bude vynikať v lete!


Odtieň 050 Runway Fuchsia je neprehliadnuteľná výrazná fuchsiová. Takéto odtiene mám veľmi rada k hnedým metalickým tieňom, takže sa už na túto kombináciu teším.


Posledným odtieňom, ktorý som vyskúšala, je 052 Savage Cyclamen, čo je neskutočná fialová farba! Taktiež bude nádherná na jar a leto, napríklad k bielym šatám. Takýto odtieň som ešte nikde nevidela, takže dávam palec hore za originalitu!

Ktorý odtieň vás zaujal najviac?

Preferujete matné rúže tekuté alebo tie v klasickej forme?

Majte sa krásne!

13 komentárov:

  1. och,tak tie sú krásne!! :) úplne ma dostali odtiene 032,050 a 070 :) vyzerajú tak pekne krémovo, že sa aj príjemne nosia. určite sa na ne pôjdem pozrieť..aspoň teda na cenu :D pretože rúže mi veľmi v zbierke nechýbajú, ale nedokážem im odolať :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mali by stáť 10,50 €, aspoň tak je uvedené na stránke :) Ja tiež plánujem ísť pozrieť aj ostatné odtiene, lebo nosia sa naozaj super!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty jsou úžasné, odstín 011 se mi líbí nejvíc:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. Práve ten som nosila posledné dni najčastejšie :))

      Odstrániť
  5. tak tieto rúže vyzerajú geniálne ! asi ten mystery rose sa mi páči najviac..taký zaujímavý :) a máš prekrásne pery :)

    My Supercalifragilisticexpialidocious Diary | Live Better, Love Harder & Cure Hangovers

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jej ďakujem krásne! A áno, ten je naozaj nádherný :)

      Odstrániť
  6. Naprosto nádherné matné rtěnky!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To sú tak nádherné rúže! ♥ Či už obalmi alebo odtieňmi :))

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, jedine by som im možno vytkla, že nie je bez otvorenia vidieť, o aký odtieň ide :)

      Odstrániť